Gebyrer

Gebyrer

Billetlugen A/S lever af at formidle billetter mellem arrangører (teatre, spillesteder, stadions m.m.) og de kunder, der gerne vil købe en billet. Billetlugens indtjening kommer fra de gebyrer, der er forbundet med køb af billetter via Billetlugen.

Billetgebyr

Gebyret kan være indeholdt i billettens pris - det er, når arrangøren betaler gebyret. Hvor gebyret betales af billetkøberen tillægges gebyret billettens pris.

I tilfælde af aflysning refunderes opkrævede billetgebyrer ikke. Er gebyret betalt af arrangøren, vil det fulde beløb blive refunderet.

Billetgebyret udgør min. 20,00 kr. inkl. moms pr. billet.

Booking-gebyr

Booking-gebyret tillægges til hver bestilling. I tilfælde af aflysning refunderes opkrævede booking-gebyrer ikke.

Booking-gebyret udgør 15,00 kr. inkl. moms pr. bestilling.

Forsendelsesgebyr

Hvis du vælger, at Billetlugen skal printe din billet, bliver den sendt hjem til dig med Post Danmark. Det koster 40 kr. i forsendelsesgebyr pr. transaktion til adresser i Danmark. Til adresser udenfor Danmark opkræves et forsendelsesgebyr på 75 kr. pr. transaktion. Hvis du bestiller 5 billetter samtidig, som alle skal sendes til den samme adresse, koster det altså stadig kun ét gebyr.Hvis du vælger, at Billetlugen skal printe din billet, bliver den sendt hjem til dig med Post Danmark. Det koster 40 kr. i forsendelsesgebyr pr. transaktion til adresser i Danmark. Til adresser udenfor Danmark opkræves et forsendelsesgebyr på 75 kr. pr. transaktion. Hvis du bestiller 5 billetter samtidig, som alle skal sendes til den samme adresse, koster det altså stadig kun ét gebyr.

Forsendelsesgebyr refunderes ikke ved aflysning.

Gebyr ved mistet billet

Hvis du har fået stjålet din billet, er kommet til at vaske den eller har haft andre uheld, som Billetlugen ikke kan stå til ansvar for, koster det dig 60 kr. i gebyr at få annulleret den mistede billet og få printet og 40kr i forsendelse at få tilsendt en ny.